جمعه 1397/01/31
تئوری حرکت خودرو
11/03/2015 03:30:13 ب.ظ
  تئوری حرکت خودرو
  تئوری حرکت خودرو

استفاده از ماشین در سطح دنیا رو به افزایش است. در سال 1970، 30 میلیون ماشین تولید شده و 246 میلیون ماشین به طور جهانی ثبت شده است. تا 2005 ، 65 میلیون وسیله مورد انتظار بود که تولید شود و بیش از 800 میلیون وسیله می توانست ثبت شود. افزایش جهانی استفاده از اتومبیل، نیاز به گسترش و توسعه ماشین هایی را که استفاده از بزرگ راه ها و منابع سوختی را به طور بهینه اداره می کنند و نقل و انتقال راحت و مطمئن ایجاد کرده و به طور همزمان کمترین تاثیر مخرب را بر محیط زیست می گذارند، تحریک کرده است. گسترش و توسعه خودرو هایی که بتواند این نیازهای گوناگون و اغلب متضاد و ناسازگار را برطرف کنند، یک چالش بزرگ به حساب می آید. برای برطرف کردن این چالش و حل کردن آنها، ماشین ها به طور عمده متکی به سیستم های تابع و جایگزین الکترومکانیکی هستند که حس گرها، فعال کننده ها و کنترل بازخوردها را به کار می گیرند. پیشرفت ها در وسایل الکترونیکی حالت جامد، سینسورها، سیستم های تکنولوژی کامپیوتری و سیستم های کنترل در طی دو دهه اخیر، نقشه توسعه را در پیشبرد این روند، بازی کرده اند. این فصل ، یک دیدگاه از برخی سیستم های کنترل بازخورد الکترومکانیکی مهم و اساسی تحت گسترش در صنعت خودرو و در آزمایشگاه های تحقیقاتی، برای شما فراهم می کند. قسمت بعدی در این فصل، پیشرفت های مربوط به هریک از موضوع های زیر توصیف می کند: a) سیستم های کمکی راننده b) سیستم های کنترل  پایایی و ثبات فعال C) بهبود کیفیت سواری  d) راه حل های تراکم ترافیک e) اقتصاد سوخت و تولید گازهای گلخانه ای

نویسنده:راجش راجمانی

مترجم:فتح الله عبداله زاده

تعداد صفحه:416

قیمت:250000

تاریخ نشر:1394

ناشر:دانشگاه آزاد اسلامی، واحد گرگان

شابک: 978-964-10-3269-4

آدرس و  تلفن محل توزیع:گرگان

 

print



rating
  نظرات

هیچ نظری داده نشده است.

حريم شخصي كاربران | شرایط استفاده | کلیه حقوق برای سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی محفوظ می باشد.